ابزار نجاری

ساخت وبلاگ

یکی از مهم‌ترین ابزار‌های کاربردی در صنایع چوبی و نجاری ماشین کپی تراش نام دارد. ما در این مقاله اطلاعات مفیدی در مورد این ابزار به شما ارائه می‌دهیم. با ما همراه باشید.

خرید ماشین کپی تراش

آشنایی با ماشین کپی تراش

از جمله مهم‌ترین ابزارهای نجاری، ماشین کپی تراش است. از این وسیله برای تراشیدن سطوح قوس دار و ساخت قطعات چوبی یک شکل استفاده می‌شود. این ابزار دارای بخش‌های مختلفی نظیر پیستون ثابت، شابلون، سیلندر متحرک، فشار ثابت و... می‎‌باشد. این ابزار دارای دو سیستم ‌تقویت‌‌کننده نیرو به نام هیدرولیکی، الکتروهیدرولیکی می‌باشد. این ابزار دارای دو سیستم تک حوری و دو محوری است که این دو محور با هم تفاوت‌هایی دارند. در ماشین کپی تراش تک محوره ، سرعتی ثابت و در جهت محور قطعه دارد. اما در ماشین کپی تراش دو محوره سرعت پیشروی طولی در مقایسه با سرعت پیشروی عرضی تأثیرپذیرتر است.

از این دستگاه در حرفه‌هایی مانند مجسمه سازی، تجهیزات موسیقی، مبلمان چوبی و... استفاده‌های زیادی می‌شود. 

بیشتر بدانید:

۸ ابزار برقی ضروری در نجاری

راه های مراقب از ابزارهای نجاری

خرید آنلاین ماشین کپی تراش

در نجاری ابزارهای مختلفی نظیر ماشین کپی تراش، مغار، میخکوب و ... استفاده می‌شود. هر یک از این ابزارها کاربرد خاص و وظیفه‌ای منحصر به فرد در نجاری به عهده دارند. ماشین کپی تراش با قدرت‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شود. از این رو لازم است که برای خرید این ابزار ابتدا نیاز و کار خود را به دقت بررسی کرده و ابزاری با قدرت متناسب با کار خود تهیه و خریداری کنید. شما می‌توانید این ابزار را در انواع رو میزی و یا پایه دار خریداری کنید. شما می‌توانید برای خرید این ابزار کابردی به فروشگاه اینترنتی دکتر ابزار  مراجعه کنید. این فروشگاه یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های ایران است که انواع ابزار را با بهترین برندهای ایرانی و خارجی و بهترین کیفیت عرضه می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به بخش تماس با ما سایت این مجموعه و برقراری ارتباط با پشتیبانی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید. این فروشگاه به همراه تمامی محصولات خود گارانتی معتبر اعطا می‌کند. از این رو می‌توانید با مراجعه و خرید از این فروشگاه بهترین گزینه را انتخاب کرده و از خرید خود نهایت لذت را ببرید.

ابزار نجاری...
ما را در سایت ابزار نجاری دنبال می کنید

برچسب : ابزار نجاری, ماشین کپی تراش, خرید ماشی کپی تراش, ابزار, نویسنده : دکترابزار drabzar بازدید : 129 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 14:25